2016. május 5., csütörtök

Geokosár 2016

A GeoKosár-nak nevezett rendezvény az idei évben április 16-án (szombaton) került megrendezésre. Mivel a tavalyi évben az Eötvös Loránd Tudományegyetem nyerte meg a bajnokságot Miskolcon, így 2016-ban Budapest volt a rendező város. A főszervezők Palotás Klára és Orosz László, a Magyar Földtani és Geofizikai Intézet dolgozói voltak. A rendezvényen 4 csapat képviseltette magát:


Közös csapatfotó
  • Miskolci Egyetem
  • Magyar Földtani és Geofizikai Intézet, illetve a Magyar Bányászati és Földtani Hivatal összevont csapat
  • Eötvös Loránd Tudományegyetem
  • Fürgeoposszumok

Körülbelül 30-35 fő vett részt a bajnokságban. A játékidő 2*10 perc volt és körforgásba történtek a meccsek. A döntőt a Miskolc és a Fürgeoposszumok csapata vívta, melynek végén a Miskolci Egyetem örülhetett!

Végeredmény:
  1. Miskolci Egyetem
  2. Fürgeoposszumok
  3. Eötvös Loránd Tudományegyetem
  4. MFGI & MBFH összevont csapata
Dr. Palotás Klára, az MFGI munkatársa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése